Forget it!

I guess most of my entry it’s been touch about my wholelife feeling. I wonder have you guys ever felt didn’t appreciated by someone you had worked the most?? Well, I’ve been. It’s been absolutely SUCK! Yes, I mentioned it again, it SUCK. I’ve remember the whole entire of my school time, I end up became a prefect. It’s kinda bored when you’ve been wearing the same uniform for the last almost 9 years. Crazy, huh?



Last year of my school year,I must say it’s kinda not cool at all. Well, except been in wonderful 5 Setia class. Jadi prefect bukan la best sangat as you all thought. In fact, kalau dapat cikgu kerek yang tak berhati perut, memang melambung naik tak best die.


Well, this time my entry bukan nak hurt anyone feeling or maybe *mengumpat. Ok lah, nak start cerita, yang kat atas tuh sume agak menceceh tapi the point is kalau korang buat something sampai naksetengah mati dibuatnya lepas tu orang tuh tak cakap terima kasih pon kat korang. What are you feel about it? In fact, siap marah and sometimes mencarut lagi. Memang WTF, rite? Back then, I realized, orang yang baik dengan kita pon tak boleh dipercayai.


Time jadi prefect lagi la… malas la nak story lebih lebih tapi just so you know, I kene lebih teruk dari yang I mentioned kat atas tuh. I buat kerja sampai my result jadi teruk giler. Sampai my former form 4 class teacher pon cakap. Lambat masuk kelas, tidur dalam kelas la.. mana tak nya kiteorang kene jaga gate sampai pukul 8.00 o’clock. My class start pukul 7.45. bayangkan about 15 minit I tertinggal lessons. Dah la, 1st period mostly are scinces subject. Add maths, chemistry, physics la…. Tak ke membunuh namenye tuh.


Nih lagi satu, orang kalau takut sangat dengan kelebihan yang orang lain ade dan sampai buat ape saje nak kasi orang tuh jatuh, it means you’re COWARD,dude! Penakut macam cacing. Cacing pon tak takut macam ko. Dah la, kerja ko orang la buat, lepas tuh nak nak sabotage orang pulak.


I memang la benci orang yang suka kipas orang *bodek. Huh, ramai yang I jumpa especially kat sekolah. Depan cikgu bukan main. Kat belakang fuh kalah hero Hindustan poyonya! Suruh buat kerja sikit pon banyak la dia punye hal. Tak kira la ko ketua ke, guru besar, anak Dato’. Who care??? It’s your responsible so buat je la. Ni banyak la die punye songeh. Kalo menyuruh orang fuh, bukan main lagi. Menyampah pon ada! Jalan terkengkang-kengkang bodek cikgu. Stop it. Orang lain pon menyampah.


So, that it. Kalau I sambung, lagi sakit hati I dibuatnya. Ok bye!

Comments

Popular Posts