It's almost over....Part 2

Entry nih dah lama berkarat dalam draft. Tak menyempat betul I nak post. ahaks...

So yes,I almost over here in PMC.. so after this too maybe no more hello Penang to me. Seriously i'll be missing my friends live in here North of Malaysia. Mostly classmate awesome are orang utara. For this last moment, we had some bbq. Actually dah lama,gambar pon dah berabuk dalam lappy i. So,let's pictures speak the truth.

pukul 5 ptg dah terpacak kat wakaf sebelah tasik tuh. semangat bukan main nak buat sukaneka. Sumpah main macam ber***. kalah budak sekolah rendah! taraf olimpik baling belon air.

Classmate awesome nih ada satu habit yang macam nak sepak je,which is suka datang lambattt! So memang i with Izzati had some photoshoot. She is one of the 3Abdul's. Memang cameraholic. 

This is Izzati a.k.a Pn.Zaiton wannabe! oppsss...

Seriously I love this pic!!

Main pon sudah,jadi model pon sudah. On the night, time for bakar all the ayam. Terpaksa la I angkut kipas kesayangan bawak turun. Nasib la orang yang duduk blok paling dekat sekali nih!

Mami(Gbam) and dadi(Faizal) yang suweeeeet dan romantik memanggang ayam! Chu^^

remember i told you that we had some sukaneka. Dadi(Faizal) jadi MC on that night. Masa untuk bagi coklat kat sesiapa yang menang.

ini group i,tapi mana i??? 

Maaflah,kerana tuan punya camera geng dengan i! memang penuh gambar kitaorang....

nih lagi satu...

I guess that is for now. Kalau I nak post upload semua gambar memang tak depek den nak nolong yo. Alhamdullilah, my mom and sis came.Eh,tiba-tiba!

Here i can say,setiap yang datang akan pergi juga. What's left is only memories. And the memories that should we keep and lock until end our lives. Seriouly i'll be missing u'guys mucho mucho lots. yet there are sometimes rasa nak sepak mereka mereka yang terasa sendiri k! ahaks... but deep in my heart i always you are the best.

Anyway,will this be my last entry here in PMC??? i guess so. Busy much studying (jangan percaya). Good luck to all PMC students for these last PSPM. May Allah bless u!

Assalamualaikum.

PESANAN PENAJA
saja nak tayang mentor i yang awesome ajar chemistry tuh!!! lol....

Comments

Popular Posts